Administratief & Financieel beheer
- Het opzetten en uitvoeren van de volledige financiële administratie
- Het incasseren en administreren van VvE-bijdrage.
- Het opstellen van de jaarrekening van de vereniging over het verstreken boekjaar.
- Het faciliteren van de kascommissie om de jaarstukken te controleren.
- Het doen van betalingen aan crediteuren voortvloeiende uit de werkzaamheden voor de VvE.
- Het betalen gemeenschappelijke kosten en lasten.
- Het verzorgen van de debiteurenbewaking en het (zo nodig) treffen van rechtsmaatregelen.
- Het beheren van de bank- en/of spaarrekening(en) ten name van de VvE.
- Het bijhouden van de mutaties in het ledenbestand en alle werkzaamheden die hier mee samenhangen.
Bestuurlijke ondersteuning
- VVE manager bereikbaar voor vragen.
- Het zorgdragen voor de verzekeringen van de VvE.
- Het bieden van ondersteuning bij het organiseren van de jaarlijkse algemene ledenvergadering (ALV). Wij zorgen voor de uitnodiging, de agenda met vergaderstukken. De VvE vergadert zelf en maakt de notulen.
- Het in behandeling nemen van klachten van leden van de VvE en het (zo nodig) nemen van maatregelen.
- Het verzenden van de, door het bestuur opgemaakte notulen aan de leden van de VVE.
- Het opstellen van de conceptbegroting met de daaruit voortvloeiende VvE bijdragen.
Storingsdienst 24/7
- Het aannemen van technische klachten en storingen.
- Het uitzetten van opdrachten om technische klachten en storingen op te lossen.
- Het behandelen van schadeaangelegenheden.
Sluit dit pakket aan op uw wensen?
Neem dan contact met ons op of vraag direct een offerte aan!