Administratief & Financieel beheer
- Het opzetten en uitvoeren van de volledige financiële administratie
- Het incasseren en administreren van VvE-bijdrage.
- Het opstellen van de jaarrekening van de vereniging over het verstreken boekjaar.
- Het faciliteren van de kascommissie om de jaarstukken te controleren.
- Het doen van betalingen aan crediteuren voortvloeiende uit de werkzaamheden voor de VvE.
- Het betalen gemeenschappelijke kosten en lasten.
- Het verzorgen van de debiteurenbewaking en het (zo nodig) treffen van rechtsmaatregelen.
- Het beheren van de bank- en/of spaarrekening(en) ten name van de VvE.
- Het bijhouden van de mutaties in het ledenbestand en alle werkzaamheden die hier mee samenhangen.
Bestuurlijke ondersteuning
- VvE Manager als ondersteuning aan het bestuur.
- Het zorgdragen voor de verzekeringen van de VvE.
- Het in behandeling nemen van klachten van leden van de VvE en het (zo nodig) nemen van (rechts-)maatregelen.
- Het organiseren, convoceren en bijwonen van de jaarlijks algemene ledenvergadering (ALV).
- Het notuleren van de vergadering en het verzenden van deze notulen aan de leden van de VvE.
- Het initiëren en (doen) uitvoeren van de in de ALV genomen besluiten
- Het uitschrijven van een eventuele extra ledenvergadering.
- Het opstellen van de conceptbegroting met de daaruit voortvloeiende VvE bijdragen.
- Aanwezig zijn bij bestuursvergaderingen (tot een maximum van vier per jaar op ons kantoor) voor zover deze tijdens kantooruren en ten kantore van VP&A worden gehouden.
Sluit dit pakket aan op uw wensen?
Neem dan contact met ons op of vraag direct een offerte aan!