post image
V

Beheer module AM

Met de ‘Beheer Module AM’ nemen wij u het Administratief en Financieel beheer uit handen. Daarnaast biedt een VvE-manager uw Vereniging van Eigenaren bestuurlijke ondersteuning. Wij wonen de jaarvergadering bij en pakken de taken op die daaruit voortvloeien. Binnen dit pakket verzorgen wij de volgende zaken.

Administratief & Financieel beheer

  • Het opzetten en uitvoeren van de volledige financiële administratie
  • Het incasseren en administreren van VvE-bijdrage.
  • Het opstellen van de jaarrekening van de vereniging over het verstreken boekjaar.
  • Het faciliteren van de kascommissie om de jaarstukken te controleren.
  • Het doen van betalingen aan crediteuren voortvloeiende uit de werkzaamheden voor de VvE.
  • Het betalen gemeenschappelijke kosten en lasten.
  • Het verzorgen van de debiteurenbewaking en het (zo nodig) treffen van rechtsmaatregelen.
  • Het beheren van de bank- en/of spaarrekening(en) ten name van de VvE.
  • Het bijhouden van de mutaties in het ledenbestand en alle werkzaamheden die hier mee samenhangen.

Bestuurlijke ondersteuning

  • VvE Manager als ondersteuning aan het bestuur.
  • Het zorgdragen voor de verzekeringen van de VvE.
  • Het in behandeling nemen van klachten van leden van de VvE en het (zo nodig) nemen van (rechts-)maatregelen.
  • Het organiseren, convoceren en bijwonen van de jaarlijks algemene ledenvergadering (ALV).
  • Het notuleren van de vergadering en het verzenden van deze notulen aan de leden van de VvE.
  • Het initiëren en (doen) uitvoeren van de in de ALV genomen besluiten
  • Het uitschrijven van een eventuele extra ledenvergadering.
  • Het opstellen van de conceptbegroting met de daaruit voortvloeiende VvE bijdragen.
  • Aanwezig zijn bij bestuursvergaderingen (tot een maximum van vier per jaar op ons kantoor) voor zover deze tijdens kantooruren en ten kantore van VP&A worden gehouden.

Sluit dit pakket aan op uw wensen?

Neem dan contact met ons op of vraag direct een offerte aan!

V
>>>>