post image
V

Klachtenprocedure

Wij nemen onze klanten serieus. Onze medewerkers doen dan ook hun best om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht het voorkomen dat u toch niet geheel tevreden bent met onze dienstverlening, dan horen wij dit graag terug.

Wij vragen u om de klacht eerst te bespreken met uw VvE-manager. Indien u er samen niet uitkomt, dan kunt u de klacht via onderstaand formulier aan ons doorgeven.

Afhandeling van uw klacht
* ter bewaking van de opvolging wordt uw klacht geregistreerd in ons register
* binnen vijf werkdagen ontvangt u een bevestiging dat uw klacht is ontvangen
* binnen vier weken ontvangt u een inhoudelijk antwoord op uw klacht
* ontvangen klachten worden intern geëvalueerd en waar mogelijk worden verbetermaatregelen  genomen

Wij gaan ervanuit dat we samen tot een passende oplossing kunnen komen. Indien wij er samen niet uitkomen, dan kunt u de klacht indienen bij de Branchevereniging VvE Beheerders (BVVB), https://www.bvvb.nl/leden/klachtenprotocol, Platinaweg 25, 2544 EZ  Den Haag.

Met onze klachtenprocedure vertrouwen wij erop onze dienstverlening en klanttevredenheid nog verder te kunnen verbeteren.








    V
    >>